Redox Rewards: bentuk baru penjagaan diri

Selamat datang ke dunia kesetiaan yang serba baharu—selamat datang ke Redox Rewards.

Redox Rewards adalah program Kesetiaan ASEA dengan rangsangan. Redox Rewards membolehkan anda memperoleh poin dengan lebih cepat melalui sistem peringkat baharu kami. Anda boleh memperoleh sehingga 30% daripada pesanan langganan anda apabila anda menjadi Redox Legenda! Tetapi kita perlu mendahului diri kita sendiri—marilah kita ketahui dengan lebih mendalam mengenai perkara-perkara terperinci tentang Redox Rewards!

Cara Redox Rewards berfungsi

Mulakan pesanan langganan pertama anda.

Mula dapatkan poin Redox Rewards dengan serta-merta dan secara automatik dengan pesanan langganan pertama anda. Selain itu, anda tidak akan mengalami kehabisan produk yang anda gemari!

Berbelanja wang, dapatkan poin.

Anda akan meningkat ke tahap lebih tinggi apabila anda mempunyai langganan aktif, ia membolehkan anda memperoleh poin dengan lebih cepat. Lebih lama anda kekal dalam langganan, lebih cepat anda boleh menukar poin kepada ganjaran!

Peroleh Redox Rewards, dapatkan produk percuma.

Apabila anda memperoleh poin Redox Rewards, anda boleh menebus ia pada bila-bila masa untuk mana-mana produk—seperti ASEA® Redox Cell Signaling Supplement, RENU28® Revitalizing Redox Gel dan ASEA Cell Performanze. Mudah!

Kami komited untuk menyokong anda—dan memberi ganjaran kepada anda—dalam mengaktifkan potensi kesihatan anda, badan anda dan kehidupan anda! Dengan Redox Rewards, anda bukan sahaja boleh berjimat dengan harga borong pada setiap pesanan langganan, anda juga akan memperoleh poin yang boleh ditebus untuk lebih banyak produk. Ia adalah fleksibel, diperkemaskan dan mudah!

Peringkat Redox Rewards

Redox Rewards ingin memberi ganjaran kepada anda atas kesetiaan anda. Semakin lama anda kekal dalam langganan aktif, semakin tinggi peringkat yang anda capai, semakin bagus ganjarannya.

Redox Explorer

Terokai Redox Rewards dan dapatkan 10% daripada jumlah yang anda belanjakan dengan poin tersebut.

Redox Trailblazer

Anda telah menjalankan jejak langkah dan kini anda memperoleh 15% poin untuk setiap langganan.

Redox Champion

Raihlah tali pinggang kejuaraan anda dengan bangga—anda kini memperoleh 20% poin bagi setiap pesanan langganan. Ganjaran yang lebih pantas bermakna lebih banyak produk untuk peti trofi anda!

Redox Hero

Ambil jubah anda dan terbang untuk mendapatkan lebih poin! Setiap pesanan langganan memberikan anda 25% poin.

Redox Legend

Mereka akan menyebut nama anda untuk tahun-tahun mendatang— seorang Redox Reward Legend yang sebenar. Pada tahap ini, anda memperoleh 30% poin daripada pesanan langganan anda! Tebus poin anda untuk dapatkan produk dengan lebih pantas.

Ringkasannya, lakukan pembelian dengan langganan, dapatkan poin, kemudian tukar poin tersebut dengan produk, peroleh lebih banyak poin pabila anda menjejak peringkat yang seterusnya. Redox Rewards telah sampai di sini, jadi berhenti membaca sekarang dan mula dapatkan ganjaran anda!